Protekli vikend smo proveli na Soča Outdoor Festivalu koji se sad već tradicionalno održava 10. godinu u slovenskim Alpama, konkretnije u mjestu Tolmin. Riječ je o sportskom festivalu na koji se natjecatelji prijavljuju na trail ili biciklističke utrke po prekrasnim stazama uzduž rijeke Soče poznate po svojoj tirkiznoj boji.
Prije samog puta razmišljali smo kojim električnim automobilom bi bilo idealno putovanje, s obzirom na to da je bilo potrebno prevesti bicikl, popratnu opremu i svu potrebnu opremu za kampiranje, a s druge strane, bilo bi pogodno imati nešto veći doseg kako bismo se mogli voziti naokolo i uživati u prekrasnoj prirodi.
Marka koja je poznata po praktičnosti i svojim “Simply Clever” rješenjima u tom trenutku bila je logični odabir pa smo od Škoda Hrvatska posudili novi Enyaq Coupe RS iV i zapravo totalno ukrali show. Iako su sponzori izlagali različita vozila tamo, čini se da im nismo baš bili simpatični jer je Enyaq Coupe RS iV u svojoj ‘Mamba’ zelenoj boji ukrao baš sve poglede.
Put iz Zagreba do Moonovog punjača, malo iza Ljubljane, smo pretežito odvalili autoputom s tempomatom na 130 km/h pri kojem nam je prosječna potrošnja struje iznosila oko 25 kWh/100 km. Prema tome smo zagrebačkih 100 posto napunjenosti do Ljubljane smanjili na 52 posto.
Nakon kratke nadopune, nastavili smo vožnju do Tolmina magistralnim putevima gdje se potrošnja smanjila na samo 16 kWh/100 km pa smo do odredišta stigli s popriličnim zalihama baterije. Takva potrošnja nas je iskreno iznenadila jer ipak je ovdje riječ o SUV-u dužine 4,65 metra i mase od 2,37 tone.
Tirkizna Soča i festival u prirodi bili su kao stvoreni za zeleni Enyaq Coupe, ali iako se isti diči svojim prtljažnikom od 570 litara, kupeovska linija ipak malo utječe na njegovu praktičnost. Ne možemo reći da nam nije sve stalo, ali ipak je bila potrebna malo veća organizacija oko slaganja stvari ukoliko želite bicikl prevoziti u prtljažniku, a ne na dodatnim nosačima.
Poklonici ‘outdoor’ aktivnosti vole velike i izdignute automobile za svu svoju opremu i mogućnost silaska s asfaltirane ceste pa je Enyaq Coupe iV RS na gotovo svakom parkingu privlačio pažnju, a bome smo se i napričali s prolaznicima koji su htjeli izbliza pogledati automobil.
Moramo priznati da je putovanje ovim automobilom bilo bezbrižno i jako udobno po otvorenim cestama, alpskim prelazima i po makadamima, a potrošnja zapravo iznimno mala s obzirom na samu veličinu i masu vozila.
Više detalja oko Škode Enyaq Coupe RS iV ćemo detaljnije opisati u 7-dnevnom testu koji ćemo uskoro odraditi, ali već ovom prilikom možemo konstatirati da Škoda s ovim modelom nudi ozbiljnu alternativu u kategoriji Premium vozila koje zadovoljavaju stvarno većinu obiteljskih potreba, a zapravo nude i puno više. Stay tuned!